poniedziałek, 3 grudnia 2012

Libster Award

 Najpierw wyjaśnienie dlaczego piszę to jeszcze raz, otóż wcześniej nie miałam czasu i chęci, żeby nominować inne blogi. Ale teraz czas się znalazł. :) Więc oto to:

 Zostałam nominowana do Libster Award :)
 Nominowała mnie:  http://onedirectionlife-opowiadanie.blogspot.com/
Osobiście bardzo polecam jej bloga :) jest on świetny. Wielkie brawa dla autorki.  :)


 Zasady:
Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". - Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty sama nominujesz 11 blogów (informujesz autorkę, bądź autorka bloga o nominacji ) i zadajesz im 11 pytań. NIE MOŻESZ NOMINOWAĆ OSOBY, KTÓRA SIĘ NOMINOWAŁA

Pytania:
 1. Jak zaczęła sie twoja historia z 1D?
2. Co najbardziej lubisz u chłopaków?
3. Jakie hobby masz?
4. Twoje moto życiowe to...
5. Co nauczyli cie chłopcy?
6. W jakim filmie chciałabys zagrać?
7. Horrory vs. Romantycze?
8. Uwielbiany przez ciebie członek One Direction?
9. Dokończ: Gdybym miała tabletke na pięniądzę i miłość wybrałabym...
10. Gdyby koncert 1D byłby na drugim końcu Polski pojechałabys na niego?

Odpowiedzi:
1.Moja kuzynka kupiła sobie wielki plakat Nialla  więc się tym zainteresowałam i tak dalej się potoczyło :)
2. Dokładniej to nie jestem pewna, każdy ma w sobie coś wyjątkowego .
3. Uwielbiam śpiewać. :)
4. alleluja i do przodu... xD nie to nie to ale zawsze sobie mówię byle do przodu.
5. Nauczyli mnie, że warto starać się o to co się kocha. :)
6. Jakimś z wampirami.
7. Romantyczne nienawidzę horrorów.
8. Niall <3
9. miłość...
10. No nie wiem ogłuchnąć bym nie chciała xD i tak pewnie bym nic nie słyszała :( ale bardzo i tak chciałabym pojechać.

Nominowanie prze zemnie blogi to:

http://onedirectionimaginydlafanek.blogspot.com/
  http://myhistoryabout1d.blogspot.com/2012/11/rozdzia-5.html#comment-form

Moje  pytania:
1. Za co uwielbiacie One Direction?
2. Który z chłopców podoba ci się najbardziej i dlaczego?
3. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
4. Co byś zrobiła, gdybyś spotkała chłopaków na ulicy?
5. Czy masz rzeczy związane z  One Direction? Jeśli tak to co?
6. Czy znasz kogoś przypominającego wyglądem kogoś z One Direction?
7. Kto jest twoim faworytem u polskich piosenkarzy?
8. Twoja ulubiona polska i angielska piosenka?
9. Lubisz śpiewać?
10. Kim chciałaś by być w przyszłości?
11. Jakie prezenty chcesz od Mikołaja pod choinkę? :p


To wszystko zachęcam do komentowania mojego opowiadania. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz